Thursday, August 9, 2018

Toluna | Survey Berbayar Di Malaysia

Toluna


Merupakan website survey berbayar (tinjauan/kajiselidik) yang boleh digunakan di Malaysia.  Ditubuhkan pada tahun 2006, Toluna mempunyai credibiliti dan boleh dipercayai kerana mempunyai ramai pelanggan serta berkemampuan membayar wangtunai atau hadiah. Terdapat juga apps untuk apple dan android.

Untuk mencari duit tambahan, Toluna merupakan pilihan, dengan tawaran yang diberikan seperti wang tunai, baucer dan gift dari kedai maya.

Di dalam Toluna.
a. Menawarkan banyak survey, sertailah sebanyak mungkin
b. Terdapat pelbagai cara untuk meningkat kan point
c. Sertai dengan menulis pendapat untuk jana point.


Untuk kelayakkan menebus wang tunai atau hadiah 16800 point diperlukan. Selalunya   untuk nilainya USD 1 untuk 3000 points (bergantung kepada nilai mata wang USD dengan RM). Ditawarkan untuk satu survey dalam lingkungan 2000-6000 points. Jangan risau, saya ada juga ada kongsikan beberapa tips mudah untuk berjaya dalam survey berbayar.



Apa yang perlu di buat ialah sertai dengan ‘sign up Toluna’. Isikan data-data di dalam ruangan yang disediakan seperti digambar  dan jangan biarkan ruangan kosong.

Periksa email peribadi untuk pengesahan. Kemudian terus pengisian data profil.  Setelah selesai cari survey untuk dijawab, kumpul point sebanyak yang boleh. Jika tidak ada, tunggu email yang akan diberi berdasarkan data profil yang diberi.

9 tips mudah untuk berjaya dalam survey berbayar. Klik Sini



No comments:

Post a Comment